Sider

tirsdag den 27. januar 2015

Julie Nutting stempel og Vintage Venture

Hej!
Så blev det min designer-tirsdag.
I dag har jeg lavet et kort med Julie Nutting stempel og Vintage Venture papir.
Stemplerne er utroligt populære, og det er lidt som at lege med påklædningsdukker da man var barn :):)
(Julie Nutting stamp, Vintage Venture paper, flowers, enameldots, Wink of Stella glitter and "konfirmation" die.)
 Jeg har fremhævet kjoletaljen, pandebåndet og skoene med clear Wink of Stella.
(Shoes, dress and hairband with Wink of Stella)
Ellers har jeg pyntet med fjer, blomster og en doily. Teksten er standset ud på bigshotten.
(Feather, flowers and text made with my bigshot)
Tak fordi du kiggede med, jeg håber du er blevet inspireret :)
(Thanks for looking, hope you found some inspiration :))
 *Jette*

 


2 kommentarer: