Sider

søndag den 3. august 2014

Blonderulle og tag

Har så mange fine blonder og synes det er synd de bare ligge i en bøtte.
Så jeg har er gået i gang med at lave nogle "blonderuller"
af toiletruller



Papiret i Bello Pastello




Her i sommerferien har jeg været på loppe marked i Sverige, hvor jeg købte denne hylde som jeg har malet
hvid og hængt op på min terrasse.
Et herligt sted med plads til dims 





Taggen er lavet af en rest og forskellige små tags

I morgen kalder arbejdet atter efter en solrig ferie
STI
   

3 kommentarer:

  1. Rigtig flot og en super fd idé også, så tak for den.

    SvarSlet
  2. So beautiful! I love how you decorated the shelf.

    SvarSlet
  3. Super ide med at pynte toiletruller. Jeg har selv mange blonder, så det er bare med at komme i gang.

    SvarSlet