Sider

onsdag den 24. august 2011

SUMMER CHALLENGE

Vi har alle DT'er fået en sommer udfordring - lad jer inspirere af dette billede. Og da jeg jo syntes at det begynder at bliver de mørke sommer aftner. ( læs og kolde i år) Så fik jeg lyst til at lave lanterner.

Jeg har lavet to forskellige lanterne i papir og selvfølgelig er det meningen at der kun må bruges de små batteri fyrfadslys som man kan købe i alle supermarkeder. Den lyserøde der har jeg brugt et stykke transperent som "glas". Papir er fra serien Bello Pastello og bånd og blonder er også fra shoppen.
 
Den lille lanterne her har jeg brugt papir fra Apples and flax serien fra sidste efterår. Jeg har embosset på noget vellum papir. Og sat lidt roder og blade på toppen.
Dette er et genbrugsglas hvor der har været syltetøj i. Jeg har lagt tre striber med dobbeltklæbende tape omkring glasset og derefter sat blonder på, du kan finde dem her i Riddersholms shop. Lidt Hessian i toppen ( der hvor skrue låget her siddet. ) Og så har jeg sat et smykke på. Du kan finde det her med 30% rabat hos Riddersholm. De er super nemme og lave og er virkelig stemningsfulde når de står og lyser op i mørket.

 

Tak fordi du kiggede med .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar